צרו קשר

טלפון: 09-373-4444

הצנחנים 2 כפר מל"ל – הוד השרון

info@pilatescenter.co.il

שיטת הפילאטיס פותחה ע"י ג'וזף פילאטיס, גרמני שהיגר לארה"ב  בסוף שנות העשרים של המאה הקודמת. בצעירותו עסק ג'וזף פילאטיס  בשיטות אימון גופני רבות ומגוונות מזרחיות ומערביות ואיחד אותן לשיטת "הקונטרולוגיה". מטרת השיטה היא לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את מטלות היומיום בצורה הנוחה ביותר ובמינימום מאמץ. כבר לפני כ – 100 שנה דיבר פילאטיס על חוסר התנועה בחיי היומיום בעולם המערבי ופיתח סדרות של תרגילים על המזרן ועל המכשירים השונים

בשיטת הפילאטיס מחזקים קודם כל את שרירי הליבה  והיציבה – שרירי הבטן, שרירי הגב העמוקים וקרקעית האגן – מתוך מחשבה ששימוש נכון בהם ימנע עומס מעמוד השדרה והמפרקים השונים. אימון בשיטה מאפשר חיזוק הגוף תוך שמירה על גמישות ואורך בשרירים, מספר החזרות בכל תרגיל קטן ומתקיימת זרימה בין התרגילים.

במהלך התירגול מושם דגש על נשימה נכונה, ריכוז, שליטה, דיוק, זרימה ועבודת מרכז הגוף. תרגול קבוע בשיטה יוביל את הגוף לאיזון פיזי ומנטלי.

השיטה מתאימה לכולם- אנשים בריאים, נשים בהריון ולאחר לידה, ספורטאים מקצועיים וחובבים וכן אנשים המחלימים מפציעות או פגיעות שונות.

שיטת הפילאטיס משלבת ערכים שיקומיים ומאפשרת אימון אישי או בקבוצות קטנות, כך שניתן להשגיח ולתת מענה לצרכים והיכולות השונים של כל מתאמן.